Direktlänk till inlägg 15 april 2009

the smell of rubber

Av oval - 15 april 2009 21:58



Idag har jag varit förbi Stadium och köpt ett pilatesband.
Som det tydligen heter det.
Det ser ut som ett grått, brett gummiband som luktar gammal gummianka.
Nej, det stinker.

Med detta ska jag utöva smidiga och stärkande yogalatesövningar framför DVDn på mattan. Spännande.

Jag provade igår men det var liksom inget vidare utan bandet.
Har gått powerwalks idag och igår med, om vårkvällarna. Underbart.

Många djupa tankar idag.
Får nog skaffa en privat blogg.
Trött på att betala för att kunna ladda upp foton här också.
Å det är väl ändå ingen som läser?
Ingen som kommenterar iaf.

Idag; Tjatat kranialnerver, Ojojoj sa Tommie, aj fan väste Gud, vilket anatomiskt helvete!

Nu; Buffy.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oval - 6 juli 2009 00:46

    Kanske är det enbart nyhetens behag, kanske blir det den nya för gott.Den här, mina tankars blogg, har med en stor sorg i hjärtat flyttat. ...

Av oval - 17 juni 2009 15:36

TröttTröttareUtmattadI onsdags förra veckan så jobbade jag ju första gången på nya jobbet. Ett kvällspass. Dagen efter, på torsdagen, så åkte jag till Göteborg och sedan har vi haft skola fre, lör, sön, mån och tisdag i basmedicin. Dvs föreläsningar ...

Av oval - 10 juni 2009 21:41

Pust.Helt slut.Första dagen på ett nytt jobb är alltid tuff!Alla intryck, lite anspänning, viljan att göra ett gott intryck, minnas all information man bombarderas med, vara med överallt för att se och lära så mycket som möjligt på kortaste möjliga t...

Av oval - 6 juni 2009 23:42

Jag måste erkänna.Du gör mig helt knäsvag Alecia!Drömmande blick, knäsvag och lite småkär.Om jag fick byta röst, skulle jag vilja ha hennes.Jag pratar alltså om Pink. Närmare bestämt om hennes senaste album Funhouse. I synnerhet om låten "I don't...

Av oval - 5 juni 2009 00:22

Nu har jag läst en massa utav mina gamla inlägg här.Roligt :)Speciellt de som handlar om skolan!När helst jag är lite nere, så kan jag läsa de inlägg jag skrivit direkt efter en vecka på skolan och bara le. Inspirationen, energin jag får när jag är d...

Ovido - Quiz & Flashcards